Tijdelijke klantenstop EBEM vanaf 1 april 2022

Op dit moment wordt EBEM overstelpt met mails en telefoons van bedrijven en particulieren die op korte termijn klant willen worden bij ons. Om de goede werking van ons bedrijf niet in het gedrang te brengen en onze bestaande klanten dezelfde service te kunnen blijven bieden, moeten we een tijdelijke klantenstop inbouwen.

Lees meer

Tijdelijke klantenstop EBEM vanaf 1 april 2022

Waarom een klantenstop?

"Onze klanten zijn ons erg dierbaar, maar ons personeel is dat ook", legt Werner pas (EBEM) uit. "Wij zijn als één van de weinige energieleveranciers op de markt nog via de klassieke weg te bereiken. Onze telefoons staan al weken roodgloeiend en de mailboxen puilen uit. We merken dat onze vaste klanten soms te lang op een antwoord moeten wachten en dat is niet van onze gewoonte. Ons personeel kan de aanvragen gewoon niet meer bijhouden naast het reguliere werk dat ook moet gebeuren. Er moeten afrekeningen gemaakt worden en we proberen onze bestaande klanten bij te staan bij de soms moeilijke keuzes die ze in deze onzekere tijden moeten maken", zegt Pas.

"Bovendien brengen die extra klanten ook een zeker risico mee voor ons bedrijf en bestaand cliënteel. We moeten meer onzekere aankooprisico’s nemen voor gas en elektriciteit, wat in deze tijden alles behalve evident is. Daarom beslisten we om vanaf 1 april 2022 voorlopig geen nieuwe klanten meer aan te nemen. Daarmee volgen we het voorbeeld van enkele andere kleinere spelers op de energiemarkt", besluit Pas.

Mail ons met je vraag

Heb je toch een vraag, neem dan contact met ons op via: info@ebem.be. Hou wel rekening met een langere responstijd dan je van ons gewend bent.

Wil je klant worden?

We verwachten dat onze klantenstop zo’n enkele maanden kan duren, tot de rust op de energiemarkt is teruggekeerd. Wil je dan nog klant worden, dan kan je ons ook contacteren via: info@ebem.be.

We willen ons verontschuldigen voor deze maatregelen en doen er alles aan om deze periode van klantenstop zo kort mogelijk te houden. 

Voor onze bestaande klanten blijven we klaarstaan

Ben je al klant bij ons? Dan kan je ons uiteraard blijven contacteren via telefoon, e-mail of aan de balie. Onze medewerkers doen hun uiterste best om iedereen snel een antwoord te geven op zijn/haar vragen. Ook voor nieuwe aansluitingen of verhuizen kunnen wij wel nog de nodige tijd vrijmaken.

De directie en medewerkers van EBEM danken jullie voor het begrip in deze uitzonderlijke situatie.

Contacteer ons

  • Ebem bvba
  • Industrieweg 3-5
  • 2330 Merksplas
  • BTW BE 0477.065.004

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

  Inschrijven
Ebem gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Cookie PolicyAkkoord