Mogelijk heeft uw betaling onze brief gekruist. Het kan immers een tijdje duren eer uw betaling effectief op onze bankrekening verschijnt.
Kijk uw rekeninguitreksels na en verifieer de betalingen aan Ebem.
Vindt u voor een bepaalde periode geen betaling terug, dan is er mogelijk sprake van een vergetelheid, of had u de factuur misschien niet ontvangen. U kan steeds onze klantendienst contacteren om dit verder na te gaan. Het telefoonnummer van onze klantendienst is 014.43.10.31.
Vindt u voor elke factuur een betalingsbewijs, fax het betalingsbewijs van de bewuste factuur dan snel door op het nummer 014/43.10.32. Mogelijk was u vergeten de gestructureerde mededeling te vermelden en vond men uw betaling niet terug.
Vragen i.v.m. uw factuur kan je ook altijd mailen naar facturatie@ebem.be of info@ebem.be.
Indien een factuur effectief onbetaald is gebleven, en wij een herinneringsbrief dienen te versturen, kan er een administratieve kost worden aangerekend.